- home
- U bevindt zich op: Home » Over MailBoost » Functionaliteiten
Over MailBoost
Functionaliteiten
MailBoost is een all-in-one e-mail marketing platform en bevat alles wat u nodig hebt voor het maken, verzenden en bijhouden van professionele HTML e-mails, autoresponders, enquêtes, evenementen, contacten en nog veel meer.
Het is een volledig e-mail marketing software welke de onderstaande functies bevat.
Meer dan 200 templatesKies uit 200 mooie, branche-specifieke e-mail templates om direct aan de slag te gaan met uw e-mail. Upload of importeer contentEvenals het gebruik van de WYSIWYG-editor, kunt u uw bestaande e-mail campagne uploaden vanaf uw computer of importeren van een webpagina. Zichtbaar in alle email clientsOnze templates zijn getest om te werken in alle populaire e-mail clients (zoals Yahoo, Hotmail, Gmail en Outlook), wat betekent dat uw contacten uw e-mail bericht zo ontvangen, zoals u hem ook ziet in MailBoost…. Foto’s gemakkelijk uploadenUpload zoveel afbeeldingen als u wilt in uw e-mail campagnes. |
Gemakkelijke WYSIWYG EditorGebruik de ingebouwde WYSIWYG-editor om wijzigingen aan te brengen in uw e-mailcampagnes. U kunt tekst opmaken en afbeeldingen invoegen, links toevoegen en nog veel meer. Testmailing verzendenU kunt precies zien hoe uw e-mail eruit zal zien voordat u het verzendt. U kunt een preview in uw webbrowser bekijken en zelfs naar uw eigen e-mail verzenden als test. Gebruik uw bestaande sjabloonHeeft u al een nieuwsbrief ontwerp in HTML? Dan kunt u deze makkelijk integreren in MailBoost. |
E-mail PersonalisatiePersonaliseer uw e-mail met twee klikken met behulp van aangepaste velden zoals voornaam, leeftijd of bedrijfsnaam. Het werkt hetzelfde als in Microsoft Word! Geavanceerd HTML bewerkenGeavanceerde gebruikers hebben volledige toegang tot de HTML aanpassen van hun e-mailcampagnes, rechts van de WYSIWYG-editor vind u de “HTML bron” tab. Online RSS webarchiefWanneer uw klanten geen html-nieuwsbrieven kunnen ontvangen kunt u ze verwijzen naar een online RSS webarchief. Anchor LinksDoor een Anchor link te plaatsen in uw nieuwsbrief kunt u verwijzen naar een specifieke deel of kopje van uw nieuwbrieftekst. |
|
||
Split testingEen splittest geeft u de mogelijkheid om verschillende versies van een nieuwsbrief te versturen en na afloop te zien welke het best gepresteerd heeft. Voorbeeld: U verstuurt twee dezelfde nieuwsbrieven, met een andere onderwerpregel naar 10% van uw contacten. Het systeem verdeelt beide nieuwsbrieven over die 10% en onderzoekt na afloop welke van de twee het beste geopend is. De best presterende nieuwsbrief wordt naar vervolgens naar de overige 90% verstuurd. |
![]() |
|
TriggersZet uw follow up mails in de autopiloot met Triggers. Verzend een verjaardagskaart naar uw klanten of verstuur geheel automatisch een opvolgmail als iemand op een link gedrukt heeft. Met Triggers kunt u:* Automatisch mailen op basis van datum (bijvoorbeeld verjaardag of beurs)* Op basis van doorklik contactpersonen aan een andere mailinglijst toevoegen.* Toevoegen of verwijderen van een contactpersoon op een lijst met een uitvoer datum in de toekomst. |
![]() |
|
|
||
Openings StatistiekenMeten is weten. Vanuit het Statistieken Tabblad kunt u exact zien en volgen hoeveel emails zijn geopend en wanneer. De statistieken kunt u terugzien van de afgelopen 7 dagen, 30 dagen, laatste jaar of een zelf gekozen tijdsspan. Alle statistieken zijn weergegeven in duidelijke staaf- en circeldiagrammen. Ook kunt u deze printen of exporteren naar een Excel-bestand. |
![]() |
|
Link statistiekenVan iedere verstuurde nieuwsbrief kunt precies zien hoevaak er op een bepaalde link geklikt is. Dit geeft u een geweldig inzicht in de interesses van uw nieuwsbrief ontvangers. U kunt hier bijvoorbeeld in een nieuwe campagne op inspelen. |
![]() |